Sabtu, 13 November 2010

Semalam untUk setahun

2000, 2001, 2002 dan kini 2009
setiap tahun berlalu, ,satu malam aku benar-benar dibuat menanti
menanti kehadiranNya
sejujurnya lelah aku untuk menangis lagi setiap menanti
namun,mata ini tak mampu membendung luapannya
kenangan itu. .
Kenangan yang juara membuatku menangis. .
Entah sampai kapan aku mampu membuang kenangan itu. .
Mungkin tak akan pernah sanggup jiwaku melepas pergi atau sekedar melupakan sesaat
terlalu berharga kenangan itu.
namun teramat menyakitkan memang
dan malam ini,,rutinitas itu terulang
lelah aku ne, , ,tp ini kebahagiaanku
menanti dia datang,menanti berjuta cerita dan petuah,
berharap senyum yg teramat membuatku melayang kan puas ku nikmati
bahkan aku rela menukar semua milikku untuk malam ini. . .

Tidak ada komentar:

Posting Komentar